19 Mart 2014 Çarşamba

234- EMEKLİ İSTİHBARATÇI ALİ FUAT YILMAZER, İTİRAFÇI OLDU...

EMEKLİ İSTİHBARATÇI ALİ FUAT YILMAZER İTİRAFÇI OLDU:

"ERGENEKON VE BENZERİ DAVALARLA İLGİLİ OLARAK, Yapılan her soruşturma ve tutuklama Başbakan’ın talimatı ile oldu" diyor…
-İlker Başbuğ’un tutuklanmasını Başbakan istedi. Ergenekon ve KCK soruşturmasının her safhasında Başbakan’ın bilgisi vardı. Tutuklamalar onun bilgisi dâhilinde yapıldı
- Ergenekon’un tüm safhalarını operasyon öncesi Başbakan ile görüştüm, bilgi verdim. Hep destekleyici oldu.
- Oda TV soruşturması Başbakan’ın talimatı üzerine başlatıldı.
- Ergenekon’un bütün safhalarını en ince ayrıntılarına kadar Başbakan’a bildirdim.
- İlker Başbuğ dosyası Başbakan’a her seferinde arz edildi. Adalet Bakanı ve Başsavcı vekili ile Başbakan görüştü. Başbakan tutuklansın talimatı verdi.
- Başbakan’dan perspektif almadan hiç bir KCK operasyonu yapılmadı. Operasyonun tüm bilgilerini Başbakan’a aktardım, talimatını uyguladım.
- KCK soruşturmasında suça karışmış MİT’çileri yakaladık. Başbakan’a da bilgi verdim. MİT bilgi vermiyordu.
- 25 canlı bombayı İstanbul sokaklarında yakaladık. Şiddet eylemleri yapanların MİT ile ilişkisine rastladım. MİT biliyor ama bize bilgi vermiyor.
- 7 Şubat’a gelene kadar, KCK operasyonlarından Başbakan’ın bilgisi ve talimatı vardı. Biz bu talimatları uyguladık.
KUMPASI BİRLİKTE YAPMIŞLAR...
ZATEN AKSİ MÜMKÜN DEĞİL Kİ... 
YANİ CEMAAT + AKP İLE birlikte…
Bu Polis, Orduya ve Aydınlara kurulan KUMPAS’IN planlayıcısı ve tetikçisi...
Teğmen Çelebi’nin telefonuna sahte numara yüklenmesi önemsizmiş…
Ama Teğmen’in bir fotoğrafı anlamlı imiş, Teğmen esas duruşta imiş…
 Vay ki vay…
Belli ki bu yapılanları da zulümleri de yeterli bulmamış, HALA "DİNK CİNAYETİ"NİN ERGENEKON DAVASINA BAĞLANMAMIŞ OLMASINA HAYIFLANIYOR…
BU POLİS KENDİNİ KURTARMAK İSTİYOR, CEMAATİ KORUMAK İSTİYOR, SUÇ ORTAKLARINI (AKP ve BAŞBAKAN’I) TEHDİT EDİYOR, BEN YANARSAM SİZ DE YANARSINIZ DİYOR...
Cemaate yönelten soruşturma, suçluları PANİKLETTİ…
Hedefi Başbakan...
 İYİCE KÖŞEYE SIKIŞTILAR...
BUNUN YOLU DA SİLİVRİ'YE ÇIKIYOR...
KİMSENİN AHI YERDE KALMAZ...

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

Katkıda bulunanlar