23 Ekim 2011 Pazar

71- TERÖRE LANET MİTİNGİ

Ahmet AVCI
İZMİR- 23 EKİM 2011

TERÖRE LANET VE ŞEHİTLERİMİZİ ANMA MİTİNGİ
Şehit aileleri öncülüğünde, İzmir Demokratik Kitle Örgütlerince İZMİR- GÜNDOĞDU meydanında düzenlenen “TERÖRE LANET VE ŞEHİTLERİMİZİ ANMA” MİTİNGİNE arkadaşlarımla birlikte katıldım.
Saat 12.00’den itibaren alan dolmaya başladı. Saat 13.00’te İzmir’in bildik görüntüsü ortaya çıkmıştı.
Tüm alan gelincik tarlası gibi idi.
Hiçbir taşkınlık olmadan, katılımcılar sakin ve ağırbaşlılıkla alana doğru akmakta idi.
Her yaştan yurttaşların katıldığı mitingde; GENÇLERİN bu kez çoğunluğu oluşturması ve ortaya koydukları COŞKU görülmeye değerdi.
Bu mitingde POLİSLER de son derece ölçülü davranıyordu…
Mitinge katılanlar da; “hepimiz polissiz, hepimiz askeriz” sloganıyla polisi selamladı…
İzmir Ülkesine ve Şehitlerine sahip çıkmada da farkını ortaya koymuştu…
Alandan saat 14.00 ayrılıp KONAK Meydanı’na doğru yürürken, yol boyunca akın akın miting meydanına gidenleri görmek bizi oldukça şaşırttı. İzmirlilerin ağır kanlı olduklarını bilirdik de, 12. 30 da başlayan ve 14.00 te bitmesi geren MİTİNG için; saat 14.30’da KONAK meydanından GÜNDOĞDU meydanına doğru coşku ile yürüyenleri selamladık…
Mitingin çok daha kalabalık ve görkemli olması mümkündü diye düşünmeden de edemedik…
Zamanlama ve duyuru daha iyi yapılabilse, çok daha iyi olurdu diye de vurguladık…
Her şeye karşın, Terörü lanetlemenin ve Şehitlerimize bir selam yollamanın huzuru bölgeden ayrıldık…


UTANIYORUM ŞEHİDİM...
AZİZ NESİN’DEN


Utanıyorum ŞHİDİM,


Utanıyorum.


Yemekten,


İçmekten,


Senin Annen ağlarken,


Gülmekten Utanıyorum!


Sanma ki;


Unutuyor,


Unutturuyoruz.


Unutanları barındırmaktan utanıyorum.


SEN; vatan için bizim için şehit olurken,


Seni Görmezden Gelenlerden Utanıyorum.







Hiç yorum yok:

Blog Arşivi

Katkıda bulunanlar