15 Ocak 2014 Çarşamba

224- İZMİR CASUSLUK DAVASI!

İZMİR- ASKERİ CASUSLUK DAVASI!
Bugün; “ASKERİ CASUSLUK” olarak başlayıp, “GİZLİ BİLGİ VE BELGE BULUNDURMA” davası olarak süren duruşmaları izlemek üzere İZMİR ADLİYESİNE gittim…
Rutin kontrollerden sonra SALONA ulaştım…
Salona girdiğimde; bir kişi savunma ağırlıklı bir sunum yapıyordu. Ben önce avukat sandım…
Sonra anladım ki bir sanık Kurmay albaymış…
Davadaki tüm çarpıklıkları ortaya kodu…
Konuşma tarzı, kendisine olan güveni ve konuya hâkimiyeti ve dik duruşunu görünce gözlerim yaşardı…
Muhteşem bir salon… Sanırım Konferans salonu; duruşma salonuna dönüştürülmüş…
Kürsüde beş hâkim ve savcı vardı…
Başkan, son derece “iyi niyetli ve kibar bir yönetim” sergiliyordu…
Tutuklu dışındaki sanıklar, salonda istedikleri yerlere oturmuşlardı…
Basın mensupları ve izleyiciler de rahattı…
Bir ara İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz KOCAOĞLU, Mustafa BALBAY ve Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Atilla SERTEL de duruşmaya geldiler…
Görebildiğim kadarıyla; izleyiciler arasında; İZMİR VARDİYA BİZDE PLATFORMU ÜYELERİ, MUSTAFA BALBAY’A ÖZGÜRLÜK GRUBU üyeleri ÇOĞUNLUKTA idi…
Bu davada; 38’i muvazzaf asker olmak üzere 59’u tutuklu toplam 357 kişi YARGILANMAKTADIR…
Bu davadaki, sanık avukatları “Takke düştü, kel göründü” yorumunu yapmaktadırlar…
 Avukatlar; müvekkilleriyle ilgili suçlamaların “geçerliliğini yitirdiğini” vurgulamaktadırlar…
Bu davada; yüzlerce deniz ve hava subayı neden hala yargılandıklarını sorguluyorlar.
Tamamen dijital deliller üzerinden yürütülen soruşturmada; suça delil teşkil ettiği iddia edilen bilgisayar imajlarının bütün taleplere rağmen HALA sanıklara ya da avukatlarına verilmediği belirtilmiştir…
Yani 3 yıldır içeride yatan bunca insan kendileri hakkında iddia edilen suçların kaynağını bile bilmemektedir.
Savunma yapan sanıklar; Suçlamaları REDDETTİLER, BERAAT ETMELERİ GEREKTİĞİNİ VURGULADILAR…
Savunmalarda; Başbakan’ının ve Yardımcılarının; “MİLLİ ORDUYA KUMPAS KURULDU, SAHTE DELİLLER ÜRETİLDİ, YARGIÇLAR AYARLANDI” sözleri de sıkça kullanıldı…
Adaletin bir an önce tecelli etmesini diliyorum…
İzmirlilerin, özellikle de EMEKLİ ASKERLERİN bu davaya daha fazla ilgi göstermelidir diye düşünüyorum…
15 OCAK 2014

Ahmet AVCI

2 yorum:

Bingün Kahraman dedi ki...

Merhaba
Blogununuzu yeni gördüm, inceledim ve çok beğendim.

Söylemlerinize katılıyorum.

Askeri Casusluk davasının gidişatını da paylaşırsanız herkes bilgilenir .

Kaleminize sağlık teşekkürler

Bingün Kahraman dedi ki...

Merhaba
Blogununuzu yeni gördüm, inceledim ve çok beğendim.

Söylemlerinize katılıyorum.

Askeri Casusluk davasının gidişatını da paylaşırsanız herkes bilgilenir .

Kaleminize sağlık teşekkürler

Blog Arşivi

Katkıda bulunanlar